Gasit 22 |
Cursul este destinat familiarizării studenţilor cu conceptele fundamentale ale disciplinei Teoria şi practica evaluării, cu specificul, funcţiile şi rolul acesteia în cadrul mai larg al sistemului ştiinţelor educaţiei, cu scopurile şi obiectivele educaţionale în raport cu nevoile de formare ale studenţilor. Autorul urmăreşte dezvoltarea unui suport informaţional care să constituie o bază teoretică utilizabilă în cadrul activităţilor asistate ale disciplinei. După studierea materialului Teoria şi practica evaluării, studenţii vor fi capabili, printre altele: să utilizeze corect şi în contexte adecvate conceptele specifice teoriei evaluării, să identifice erorile şi factorii perturbatori în evaluare şi modalităţile specifice de prevenire a apariţiei lor, să elaboreze un test docimologic şi un barem de corectare.
ISBN: 978-606-613-193-3 | Seria/Colectia: Ştiinţe ale educaţiei | ID: 359 |
Prezentul volum reuneşte lucrările conferinţei internaţionale „Didactica – tradiţie, actualitate, perspective”, ediţia a V-a, care s-a desfăşurat la Alba Iulia în perioada 17-18 mai 2019. Lucrările prezentate sintetizează rezultate ale cercetătorilor actuale din domeniu, conturează modele teoretice, analizează tendinţe manifeste în spaţiul educaţional românesc şi european, invitând la reflecţie cercetătorii din mediul academic, specialiştii din ştiinţele educaţiei sau creatorii de politici educaţionale, oferind, în acelaşi timp, exemple de bune practici, utile îndeosebi cadrelor didactice în curs de formare sau aflate la început de carieră.
ISBN: 978-606-613-182-7 | Seria/Colectia: Ştiinţe ale educaţiei | ID: 362 |