Carti 2003
Gasit 25
«1 2 3 4 5 »

Informatică aplicată în ştiinţele sociale, vol. I
Mircea Rişteiu, Lucian Marina, Vlad Millea, Cornel Filipescu

Lucrarea, apărută în două volume, este de un real folos nu numai studenților de la specializările sociale, ci și specialiștilor, mai puțin familiarizați cu informatica, care vor să-și valorifice optim practica de cercetare și implicit bazele lor de date.

  ISBN: 973-7942-00-0 Seria/Colectia: ÅžtiinÅ£e sociale ID: 113
Informatică aplicată în ştiinţele sociale, vol. II
Mircea Rişteiu, Lucian Marina, Vlad Millea, Cornel Filipescu

Lucrarea, apărută în două volume, este de un real folos nu numai studenților de la specializările sociale, ci și specialiștilor, mai puțin familiarizați cu informatica, care vor să-și valorifice optim practica de cercetare și implicit bazele lor de date.

  ISBN: 973-86146-8-6; vol. II: 973-86 Seria/Colectia: ÅžtiinÅ£e sociale ID: 114
Jocul faptelor. Contribuţii practice de la şcoala de experimentare din Blaj
Toma Cocișiu

În "Jocul faptelor", autorul scoate la lumină fagurii lumii interioare a unui om permanent zguduit de emoţia umană, ne prezintă un "crez pedagogic" ale cărui axe converg spre continuarea unei noi metode de educaţie, consonantă cu valorile şcolii active, dar cu particularităţile ei.

  ISBN: 973-86146-7-8 Seria/Colectia: ÅžtiinÅ£e ale educaÅ£iei ID: 115
Managementul întreprinderii mici și mijlocii din sectorul serviciilor
Arcadie Hinescu, Cristina Jinga

Cartea prezintă conceptul de întreprindere mică și mijlocie în contextul economiei mondiale și românești, cu particularizare pe sectorul serviciilor, cu domeniile specifice, precum și strategii manageriale în IMM. La final este prezentat rolul managerului în întreprinderile mici și mijlocii din sectorul serviciilor.

  ISBN: 973-7942-11-6 Seria/Colectia: ÅžtiinÅ£e economice ID: 309
Managementul calității
Arcadie Hinescu, Gheorghe Onețiu, Simion Iosif Mihon

Lucrarea abordează principalele probleme și implicații ale managementului calității. Sunt prezentate fundamentele teoretice ale calității, precum și tehnici și instrumente de operare ale managementului calității. Se are în vedere abordarea prin prisma standardelor europene, actuale, de calitate.

  ISBN: 973-7942-05-1 Seria/Colectia: ÅžtiinÅ£e economice ID: 311