Gasit 25 |
Volumul adună în paginile sale aproximativ 30 de contribuţii care caută într-un fel sau altul răspunsuri la întrebarea „Cum scriem istoria?” prin prisma interdisciplinarității. Demne de luat în seamă sunt și contribuțiile dedicate relației istoriei cu științele educației, studiile de istorie urbană și istorie a imaginarului, toate având în vedere „provocările” la care este supus istoricul de către ştiinţa contemporană.
ISBN: 973-7942-18-3 | Seria/Colectia: Istorie-arheologie | ID: 301 |
Lucrarea se adresează studenţilor din cadrul facultăţilor de drept şi ea a fost întocmită cu scopul de a facilita accesul rapid şi eficace la cunoştinţele predate la orele de curs.
ISBN: 973-7942-17-5 | Seria/Colectia: Ştiinţe juridice | ID: 112 |
Acest îndrumător metodic se adresează tuturor învățătorilor care își desfășoară activitatea în unități școlare care dispun de o bază materială cu o dotare minimă, necesară practicării educației fizice și a sportului școlar. Lucrarea cuprinde: Modele de eșalonări anuale a unităților de învățare, Tabele centralizatoare ce cuprind repartizarea anuală a unităților de învățare, Planificările calendaristice semestriale pentru clasele I-IV, Modele de proiectare a unei unități de învățare, Modele de sisteme de evaluare pentru clasele I-IV, Jocuri și tipuri de exerciții ce pot fi folosite în diferite situații de instruire, Modele de proiecte didactice, Modele de programe școlare pentru disciplinele opționale din aria curriculară - Educație fizică și sport.
ISBN: 973-7942-03-5 | Seria/Colectia: Ştiinţe ale educaţiei | ID: 302 |
Lucrarea este împărțită în șase capitole, astfel:
Capitolul I - Elemente hardware ale calculatoarelor
Capitolul II- Elemente software ale calculatoarelor
Capitolul III - Aplicații ale sistemelor de operare de interes general
Capitolul IV - Procesoare de texte profesioniste
Capitolul V - Bazele prezentării profesioniste
Capitolul VI - Bazele internetului.
ISBN: 973-86146-3-5 | Seria/Colectia: Matematică-informatică | ID: 307 |
Autorii prezentului ghid, ce se adresează studenților și absolvenților învățământului universitar - profil economic -, își propun să pună la îndemâna acestora o metodă de organizare și desfășurare a întregii activități de pregătire a examenului și a lucrării de licență, începând cu opțiunea pentru disciplinele de examen și alegerea temei și terminând cu susținerea lucrării în fața comisiei de examen și utilizarea ulterioară a ei în activitatea profesională, respectiv valorificarea ei de către absolvent în profesiunea ce o va exercita.
ISBN: 973-86146-6-X | Seria/Colectia: Ştiinţe economice | ID: 308 |